středa 11. dubna 2012

Malá vychytávka pro švadlenky

Díky, že jste přišli. Máme nové stránky, tak Vás na ně nyní přesměrujeme...

Znáte to taky? Při šití se Vám neustále někde motají ustřižené nitě, odstřižky látek a jiné "smetí". Různé krabičky a mističky, ktré jsem dřív používala, jsem věčně hledala po stole, protože jsem si je dala vždy na různé místo.


A pak mi jednou padl do oka košík z IKEA. Je lehounký, ale dost velký a ještě k tomu má poutko. Zavěsila jsem ho tedy na stroj, na zarážku při navíjení nití, které je pevná a nemá žádnou další funkci, takže se nemůže zničit a po čase používání můžu jen říct, že je to super!


Košík je stále na stejném místě, při šití nezavazí a nitě a odřezky už se nikde neválí.
Dostůpné jsou ještě v barvě modré a zelené, tak můžete zvolit ten, který Vám bude vic ladit k šicímu koutku :-)


 A pořizovací náklady? Pokud se nepletu, tak v balení jsou 3ks a stojí stovku, takže Vás to určitě v porovnání s látkama nezrujnuje. :-)
Bára

1 komentář:

  1. To je dobrý nápad, až budu v ikea asi pořídím, protože mám pořád nitě a odstřižky všude a rozčiluje mě to.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...