pondělí 5. března 2012

Přebalovací podložka

Díky, že jste přišli. Máme nové stránky, tak Vás na ně nyní přesměrujeme...

Než jsem otěhotněla a nastoupila jsem na mateřskou, tak jsem si dělal velké plány, co všechno v těhotenství stihnu a podniknu. Na velkou část snů jsem si ani nevzpomněla, ale zařizování pokojíčku jsem si nechtěla nechat ujít. Po dlouhém zamyšlení nad dětským pokojíkem, jsem chtěla klást důraz na praktičnost. Po prolistování časopisů a katalogů jsem naznala, že na počátku potřebujeme jen postýlku a přebalovací komodu.  Komody, které by se mi líbily, nebyly finančně přijatelné! Tak jsem se rozhodla pro osvědčenou komodu malm z Ikea s dodělaným pultem pro přebalování. Cenově komoda vyšla skvěle a až nebude potřeba přebalovák, horní deska se odstraní a bude plně funkční komoda :o). (Přebalovací desku mi dodělal budoucí tatínek…) Když už jsem měla přebalovací desku, bylo třeba podložky. A kde ji vzít a nekrást? No ano, udělat si ji doma… a z čeho? Požadavkem byla měkká, nepropustná a rozměrově přijatelná podložka. Jako svrchní materiál jsem zvolila koupelnový závěs a výplň vatelín :o).



 
Na ušití nic složitého - velký  plochý polštář, sešitím ze tří stran :o). Při šití jsem používala špendlíky, ale snažte se omezit jejich použití na minimum, aby do podložky nezatékalo.
Podložka má mít rozměr 70 x 70 cm.

Potřebujeme:
-          „látku“ koupelnového závěsu 142 x 72 cm (počítáme 1 cm na šev z každé strany)
-          vatelín 2x rozměr 70 x 70 cm

Postup je velmi snadný, i když igelitový materiál se šije trochu hůře než látka.
1.   látku přehneme na polovinu lícem k sobě


2.       prošijeme podle vyznačené linie – vytvoříme velkou kapsu. Šijeme na šířku patky
3.       kapsu přetočíme rubem dovnitř, lícem ven – hezky vytvarujeme rožky (oblím předmětem např. koncem vařečky)
4.       dovnitř vložíme vatelín – doporučuji obě vrstvy najednou
5.   podhrneme nesešitý okraj (okraj látky stočíme směrem dovnitř z každé strany) a prošijeme


6.  kdo chce, prošije ještě podložku v ploše


d.

2 komentáře:

  1. Super nápad!!! Závěs do koupelny mě nenapadl :-) nakonec jsem přebalovací podložku vyřešila jinak a využila minimálně.... takže druhé mimi, které se mi teď pokouší prokopat se z břicha ven, už ji asi mít ani nebude :-) jste šikovná!!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvely napad opravdu! Ja mam zas prebalovak z laminovane bavlny a taky parada! Do tech drahych vsude dostupnych zmetku (prebalovacich podlozek) se mi take nechtelo investovat. :) Martina

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...